ЗМІСТ ДИСЦИПЛІНИ

2 курс
Модуль 1.
Змістовий модуль 1.  Дошкільна педагогіка як галузь педагогічних знань

Тема 1. Педагог: професія і особистість. Педагогіка як наука.
Тема 2. Сучасна система освіти. Законодавчі акти дошкільної освіти.
Тема 3. Теоретичні основи дошкільної педагогіки.
Тема 4. Фактори становлення  та  розвитку особистості.
Тема 5.  Дитина як об’єкт педагогіки.

Змістовий модуль 2. Історичні витоки сучасної дошкільної педагогіки

Тема 6. Становлення і розвиток педагогічної  науки.
Тема 7.  Фундатори дошкільної педагогіки.
Тема 8. Історія та сьогодення  національної системи дошкільної освіти в Україні.
Тема 9. Розвиток суспільного дошкільного виховання за кордоном.
Тема 10.  Міжнародне співробітництво та актуальні проблеми  у галузі дошкільної освіти.

Змістовий модуль 3. Основи дошкільної дидактики

Тема 11.  Генезис дидактичних систем у різні історичні періоди.
Тема 12. Знання, уміння та навички в структурі дошкільної освіти.
Тема 13. Цілепокладання в дошкільній педагогіці. Закономірності та принципи виховання.
Тема 14.  Основи побудови програми навчання та виховання дітей в дошкільному навчальному закладі. Сучасні програми для дітей дошкільного віку.
Тема 15-16. Процес навчання в дошкільному навчальному закладі та його основи.
Тема 17-18.Форми , методи, та прийоми організації навчально-виховного процесу в ДНЗ.
Тема 19. Дидактичні основи навчально-виховного супроводу дітей дошкільного віку.


Модуль 2.
Змістовий модуль 4. Педагогічні умови організації життєдіяльності дітей раннього віку в дошкільному навчальному закладі

Тема 20.  Значення періоду раннього дитинства у житті людини.
Тема 21.  Вікова періодизація раннього дитинства.
Тема 22-23.  Організація життєдіяльності дітей раннього віку в умовах  ДНЗ.
Тема 24. Організація навчально-виховного процесу в групах раннього віку.

Змістовий модуль 5. Педагогічні умови організації життєдіяльності дітей дошкільного віку в дошкільному навчальному закладі

Тема 25. Значення періоду дошкільного дитинства у житті людини.
Тема 26. Вікова періодизація дошкільного дитинства.
Тема 27-28. Організація життєдіяльності дітей дошкільного віку в умовах  ДНЗ.
Тема 29. Організація навчально-виховного процесу в групах дошкільного віку.

Змістовий модуль 6. Педагогічний супровід ігрової діяльності дітей раннього та дошкільного віку

Тема 30. Теоретичні основи ігрової діяльності дітей дошкільного віку.
Тема 31. Творчі ігри.
Тема 32.  Будівельно-констукторські ігри.
Тема 33.  Сюжетно-рольові ігри.
Тема 34. Гра-драматизація.
Тема 35. Ігри з визначеним  змістом та правилами.
Тема 36. Дидактична гра.
Тема 37. Музичні ігри та рухливі ігри. Ігри - забави. Ігри-розваги.
Тема 38.  Можливості використання комп’ютерних ігор у навчально-виховному процесі ДНЗ.

3 курс
Модуль 3.
Змістовий модуль 7.  Іграшка в житті дитини.
Тема 39. Історія створення іграшки. Українська народна іграшка.  
Тема 40.  Види іграшок та педагогічні вимоги до них.
Тема  41. Добір іграшок до кожної вікової групи. Санітарні вимоги до іграшок.
Тема 42. Моделювання різних видів ігор для дітей дошкільного віку. 
Тема 43.  Іграшка в житті дитини.


Змістовий модуль 8. Заняття як основна форма навчання та виховання дітей дошкільного віку.

Тема 44. Теоретичні засади організації різних видів занять з дітьми дошкільного віку.
Тема 45. Правила написання конспекту заняття для дітей різних вікових груп.
Тема 46-47. Моделювання різних етапів  заняття.
Тема 48. Педагогічний дизайн  занять в ДНЗ.


Змістовий модуль 9. Педагогічний супровід розумового виховання дітей раннього та дошкільного віку
Тема 49-50.Теоретичні засади розумового виховання дітей раннього та дошкільного віку.
Тема 51. Розвиток мислення у дітей раннього та дошкільного віку.
Тема 52. Становлення мовлення  у дітей раннього та дошкільного віку.
Тема 53. Система сенсорного виховання дітей раннього та дошкільного віку.
Тема 54.Формування системи знань  про навколишній світ у дітей дошкільного віку.
Тема 55. Виховання допитливості у дітей дошкільного віку.
Тема 56. Розумове виховання дошкільників засобами смарт-освіти.
Тема 57. Розумове виховання дітей раннього та дошкільного віку.

Модуль 4.
Змістовий модуль 10. Педагогічний супровід фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку

Тема 58. Теоретико-методологічні засади фізичного виховання дітей дошкільного віку. 
Тема 59. Система фізичного виховання дітей у дошкільному закладі. Режим дня в ДНЗ.
Тема 60. Валеологічне виховання дітей раннього та дошкільного віку.
Тема 61. Педагогічний супровід формування культурно-гігієнічних навичок  у дітей раннього та дошкільного віку.
Тема 62.  Фізичне виховання дітей дошкільного віку як пріоритетний напрямок дошкільної освіти.

Змістовий модуль 11. Педагогічний супровід трудового виховання дітей раннього та дошкільного віку

Тема 63. Основи  теорії трудового виховання дітей раннього та дошкільного віку.
Тема 64-65.  Дидактичні основи організації різних видів  праці з дітьми раннього та дошкільного віку.
Тема 66. Ознайомлення дітей дошкільного віку з працею дорослих. Економічне виховання дошкільників.
Тема 67.  Педагогічний супровід  трудового виховання дітей раннього та дошкільного віку.

Змістовий модуль 12. Педагогічний супровід естетичного виховання дітей раннього та дошкільного віку

Тема 68. Основи  теорії естетичного  виховання дітей раннього та дошкільного віку.
Тема 69. Теоретичні основи дитячої творчості.
Тема 70-71. Засоби естетичного виховання дітей раннього та дошкільного віку.
Тема 72. Педагогічний супровід  естетичного виховання дітей раннього та дошкільного віку.
4 курс
Модуль 5.
Змістовий модуль 13. Педагогічний супровід морального виховання дітей раннього та дошкільного віку
Тема 73. Основи  теорії морального  виховання дітей раннього та дошкільного віку.
Тема 74. Формування  дитячого колективу.  Методика виховання у дітей культури поведінки та дисциплінованості.
Тема 75. Методика ознайомлення дітей з соціальною дійсністю.
Тема 76. Формування національної свідомості та активної громадянської позиції у дітей дошкільного віку.
Тема 77. Педагогічний супровід морального виховання дітей раннього та дошкільного віку.

Змістовий модуль 14.  Робота дошкільного закладу з сім’єю
Тема 78. Єдність суспільного та сімейного виховання у становленні. особистості на етапі дошкільного дитинства.
Тема 79. Система роботи ДНЗ з родинами вихованців.
Тема 80-81. Педагог і батьки: ефективні шляхи взаємодії.
Тема 82. Педагогічний супровід   родин вихованців ДНЗ.

Змістовий модуль 15. Основи планування навчально-виховного процесу в дошкільному навчальному закладі
Тема 83. Теоретичні основи планування  навчально-виховного процесу в ДНЗ.
Тема 84.  Форми планування навчально-виховної роботи в ДНЗ. 
Тема 85.  Складання різних видів планів навально-виховного процесу в ДНЗ.
Тема 86. Планування навчально-виховного процесу в ДНЗ.

Змістовий модуль 16.  Основи підготовки дитини до школи
Тема 87. Наступність і організація співпраці дошкільних навчальних закладів та початкової  школи.
Тема 88-89. Готовність дитини до школи: складові успішного навчання.
Тема 90. Наступність, спадкоємність, перспективність у системі безперервної освіти.

Змістовий модуль 17. Інноваційні педагогічні системи та технології   навчання та виховання дітей раннього та дошкільного віку

Тема 91. Теоретичні засади педагогічної інноватики. Інноваційні процеси  у системі дошкільної освіти.
Тема 92. Педагогічні технології навчання та виховання дітей раннього та дошкільного віку.
Тема 93.  Технологія раннього розвитку Г. Домана,  М. Зайцева.
Тема 94. Технологія «Будинок вільної дитини» М. Монтессорі.
Тема 95. Технологія розвитку творчої особистості  Г. Альтшуллера.
Тема 96. Технологія психолого-педагогічного проектування.
Тема 97. Організація інклюзивного навчання в сучасних дошкільних навчальних закладах.
Тема 98. Гуманно-особистісний підхід до дитини в сучасному освітньому просторі.
Тема 99. Впровадження інноваційних систем та технологій навчання та виховання дітей в практику ДНЗ.




Комментариев нет:

Отправить комментарий