МЕТА ТА ЗАВДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ



Курс  «Педагогіка»  є ведучим в плані підготовки фахівців дошкільної освіти. Сучасний вихователь дошкілля повинен бачити зміни в дошкільній освіті в контексті загальнодержавної політики і розвиваючої науки про дитину, розуміти і правильно їх оцінювати. Тому, зміст програми оновлено сучасними науково-педагогічними підходами до вирішення завдань гармонійного педагогічного супроводу розвитку дитини.
Основні завдання курсу полягають  в тому, щоб:
  • ·     сприяти формуванню у студентів професійної компетентності у галузі педагогіки дошкільної, новітніх досягнень науки і практики дошкільної освіти, новаторського педагогічного досвіду;
  • · розвивати у студентів загальну педагогічну культуру, гуманне відношення до дітей та оточуючого середовища;
  • ·  викликати інтерес і активне прагнення до самостійної пізнавальної діяльності, навчити студентів самостійно одержувати, засвоювати, використовувати і вільно оперувати інформацією;
  • ·     сформувати дослідницьку функцію в професійній діяльності студентів, активізувати процес проведення студентами пошуково-творчої та дослідної роботи при виконанні індивідуальних завдань, курсової  роботи.
  • Реалізуючи положення Болонської декларації в системі вищої освіти і науки,  програма складена з метою впровадження модульно-рейтингової системи, тому в  програмі переглянуто логіку вивчення навчального матеріалу, зміст якого скомпоновано в модулі (змістові модулі).

Робоча програма з курсу «Педагогіка» реалізується  через різні види навчальної роботи зі студентами: на лекціях, семінарських заняттях, шляхом самостійної роботи, для здійснення якої складені методичні рекомендації й картка самостійного опрацювання навчального матеріалу.
Студент повинен знати:
-        теоретичні основи дошкільної педагогіки, історичні відомості розвитку основних педагогічних понять, етапи розвитку дошкільної педагогіки, провідних вчених;
-        державні документи щодо дошкільної освіти;
-        сучасні вимоги до організації та планування педагогічного супроводу дітей  дошкільного віку в умовах ДНЗ;
-        сучасні і традиційні принципи, методи і прийоми, засоби навчання   дітей  дошкільного віку;
-        новітні технології в галузі навчання та виховання  дошкільників в Україні, в країнах зарубіжжя, перспективний педагогічний досвід.
Студент повинен вміти:
-        застосовувати  одержані  теоретичні знання в практичній педагогічній діяльності на посаді вихователя дошкільного закладу;
-        організовувати педагогічний супровід дітей  раннього та дошкільного віку  на основі цілісного підходу до організації дошкільної освіти;
-        виготовляти наочність і методично правильно застосовувати її залежно від віку і особливостей  розвитку кожної дитини;
-        впроваджувати в педагогічний процес новітні технології дошкільної освіти;
-        проводити навчально-дослідну роботу з дітьми різного віку;
-        аналізувати літературні джерела і складати тези, конспекти, опорні таблиці;
-        працювати з інформаційним  та тематичним бібліотечними каталогами;
-        працювати в системі «Інтернет», правильно відбирати певну інформацію для складання повідомлень, рефератів.
-        виступати перед студентською аудиторією.


Комментариев нет:

Отправить комментарий