Курс «Педагогіка» є ведучим в плані підготовки фахівців
дошкільної освіти. Сучасний вихователь дошкілля повинен бачити зміни в
дошкільній освіті в контексті загальнодержавної політики і розвиваючої науки
про дитину, розуміти і правильно їх оцінювати. Тому, зміст програми оновлено
сучасними науково-педагогічними підходами до вирішення завдань гармонійного
педагогічного супроводу розвитку дитини.
Основні
завдання курсу полягають в тому, щоб:
- · сприяти формуванню у студентів професійної компетентності у галузі педагогіки дошкільної, новітніх досягнень науки і практики дошкільної освіти, новаторського педагогічного досвіду;
- · розвивати у студентів загальну педагогічну культуру, гуманне відношення до дітей та оточуючого середовища;
- · викликати інтерес і активне прагнення до самостійної пізнавальної діяльності, навчити студентів самостійно одержувати, засвоювати, використовувати і вільно оперувати інформацією;
- · сформувати дослідницьку функцію в професійній діяльності студентів, активізувати процес проведення студентами пошуково-творчої та дослідної роботи при виконанні індивідуальних завдань, курсової роботи.
- Реалізуючи положення Болонської декларації в системі вищої освіти і науки, програма складена з метою впровадження модульно-рейтингової системи, тому в програмі переглянуто логіку вивчення навчального матеріалу, зміст якого скомпоновано в модулі (змістові модулі).
Робоча програма
з курсу «Педагогіка» реалізується через
різні види навчальної роботи зі студентами: на лекціях, семінарських заняттях,
шляхом самостійної роботи, для здійснення якої складені методичні рекомендації
й картка самостійного опрацювання навчального матеріалу.
Студент повинен знати:
- теоретичні основи дошкільної педагогіки, історичні відомості
розвитку основних педагогічних понять, етапи розвитку дошкільної педагогіки, провідних
вчених;
- державні документи щодо дошкільної освіти;
- сучасні вимоги до організації та планування педагогічного
супроводу дітей дошкільного віку в
умовах ДНЗ;
- сучасні і традиційні
принципи, методи і прийоми, засоби навчання
дітей дошкільного віку;
- новітні технології в галузі навчання та виховання дошкільників в Україні, в країнах зарубіжжя,
перспективний педагогічний досвід.
Студент повинен вміти:
- застосовувати
одержані теоретичні знання в
практичній педагогічній діяльності на посаді вихователя дошкільного закладу;
- організовувати педагогічний супровід дітей раннього та дошкільного віку на основі цілісного підходу до організації
дошкільної освіти;
- виготовляти наочність і методично правильно застосовувати її
залежно від віку і особливостей розвитку
кожної дитини;
- впроваджувати в педагогічний процес новітні технології
дошкільної освіти;
- проводити навчально-дослідну роботу з дітьми різного віку;
- аналізувати літературні джерела і складати тези, конспекти,
опорні таблиці;
- працювати з інформаційним
та тематичним бібліотечними каталогами;
- працювати в системі «Інтернет», правильно відбирати певну
інформацію для складання повідомлень, рефератів.
- виступати перед студентською аудиторією.
Комментариев нет:
Отправить комментарий